Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Učitelka češtiny

Jedná se o můj hodně erotický příběh, z kterého totálně zvlhnete a postaví se Vám z něj péra!!!

(povídka)

Ách jo, na dnešek jsem měl zase další sen o mojí paní učitelce češtiny. V tom snu jsem šel po hodině na záchod, ale co se nestalo. Na tom záchodě už na mě čekala. Hned jak jsem na WC vstoupil, za mnou zavřela a zamkla klíči, které měla půjčený od uklízečky. Potom se na mě vrhal. Měl jsem na sobě bílou kostičkovanou košili a modré džíny a ona na sobě měla kostičkovanou minisukni a bílé tričko. Podprsenku neměla. Inu, jak se na mě vrhla, tak mi rukama projížděla vlasy a přitom mě líbala na krku. Po chvilce ze mě násilně ztrhla košili a líbala mě na celém hrudníku. Když skončila, tak mě začala hladit na rozkroku, ale zatím nic nevytáhla. Místo toho mě chytila za ruce a vedla mě k umyvadlům. Pustila vodu a pěkně si pocákala svršek. Její bradavky se na mě začali usmívat přes bíle tričko, které prosakovalo. Neodolal jsem a ihned jsem si sáhl. Hladil jsem jí celý hrudník a přitom jsme se líbali. Pomaličku jsem ji natlačil na zeď a roztrhl jsem jí triko. Olízal jsem jí celý hrudník, trošku jsem kousal do bradavek a poté jsem jí olízal i bříško. Pak jsem jí začal sahat pod sukni a pomalu se prsty přibližoval k její překrásně vyholené vagíně, až jsem jí tam najel. Nejdřív jsem jí jen tak dvěma prstíky dráždil přes kalhotky, poté se pomaličku připojil i jazýček a další prstík z druhé ruky. Po chvilce jsem cítil, jak celá zvlhla a tak jsem jí kalhotky stáhl. Ucítil jsem překrásnou vůni její broskvičky a to ve mě vyvolalo pozitivní přírodní pudy. Neváhal jsem a ihned jsem se do ní pustil. Můj jazyk byl rychlý jako blesk a dlouhý jako čínská zeď. Celou pochvu jsem jí lízal až do červena, použil jsem mnoho známých praktik jako třeba jazykové tornádo a mnoho dalších. Z místnosti se ozývalo hlasité vzdychání a žáci, co chodili kolem se jenom divily, co se tam děje. Když jsem přestal lízat, už skoro byla a to byl můj plán. Těsně před tím než se udělá skončit a za chvíli zase začít ať se to v ní pěkně natlakuje. Nastala chvíle na výměnu stran. Nyní jsem se o stěnu opřel já a ona si přede mne klekla. Rozepla zip, poté knoflík, popotáhla dolů kalhoty i trencle a uchopila do dlaní můj penis. Chvilku ho masírovala, poté celý od shora až dolů olízala a pak si dala zhruba půlku penisu do pusy. Jazykem mi dráždila žaluda až se mi podlamovala kolena. Snažil jsem se vydržet co nejdéle, ale bylo to tak příjemné, že už po třech minutách musela přestat. Skončila orální část.
Zvedla se a pěkně nehygienicky jsme se líbali. Potom jsem jí otočil a opřel o zeď. Ohla se, jak jen to šlo a já jsem jí můj penis vrazil do vagíny pěkně zezadu. Chvíli jsem v tom pokračoval než nás tato poloha přestala bavit. Poté si sedla na parapet u okna a já jsem jí chvíli nabíral ze předu. Ona si mě přitom objala rukama i nohama a krásně přitom vzdychala. Já jsem jí hladil zespoda na stehnech a občas jsem jí i plácl. Koukal jsem jí přitom upřímně do očí a dával jsem jí jasný signály, že tohle jen tak neskončí. Po chvilce začala vzdychat ještě víc a já jsem pocítil, že se právě udělala. To znamená jenom jedno, čas na další polohu. Tentokrát jsem se o přel o zeď a ona mi hupla do klína. Dělali jsme to za stoje, což jsme neviděli moc dlouho vzhledem k tomu, že se mi kolena stále podlamovali z té předchozí "kouřenice". Lehnul jsem si tedy na zem na záda a nechal jsem jí ať se na mě vydořádí, jak jí jen vagína ráčí. Chvíli na mě jezdila hrudníkem natočená k mé hlavě, pak obráceně, pak byla chvilinku v poloze 69, aby jsme si mohli připomenout naše ústní umění. Již se blížil konec a já cítil, že jsem jenom krok od vyvrcholení. Lehla si tedy na zem ona a já jsem si nad ní klekl, tak abych můj žalud směřoval na její prsíčka. Chviličku mi ho pohonila, pak se ještě hlavou naklonila, aby mi mohla opět žaluda dráždit jazykem, což bylo velice vzrušující a taky to zajistili můj konec během dvacíti vteřin. Dál už jsem to v sobě nemohl držet. Zatkl jsem zuby, stiskl ruce jak jen to šlo a začal řvát z plných plic až se to stalo a já jsem se jí vyprázdnil na hrudník. Po chvilce mazlení jsme se oblékli a utekli jsme oknem. 
PS: na té zemi jsme leželi na oblečením.
Loučím se s Vámi váš Nojby.

Autor: Jan Neubert | sobota 23.4.2011 20:30 | karma článku: 0 | přečteno: 3566x
  • Další články autora

Jan Neubert

Drahý výlet v Praze 2

Já a nejlepší kamarád Jirka jsme si udělali hezký výled do Pražského Multikina film Saksana a Leksikon Kouzel.

27.9.2011 v 18:10 | Karma: 8,31 | Přečteno: 1138x | Diskuse| Ostatní

Jan Neubert

Jak nás vykořisťují Slováci?

Mělo by cenu zakázat jim pobyt v ČR a všechny slováky vyhostit z České Republiky za to, jak se chovají?

20.7.2011 v 20:00 | Karma: 12,00 | Přečteno: 2587x | Diskuse| Politika

Jan Neubert

Socky jsou do ulic

Tak nám tlustí odboráři vyšli do ulic, protože chtějí mít naší zemi ještě více zadluženou.

16.6.2011 v 16:15 | Karma: 10,26 | Přečteno: 1816x | Diskuse| Politika

Jan Neubert

Jak se zbavit lidí s obezitou?

K napsaní článku na téma obezita mě doslova vyprovokovalo jedno video a diskuze pod ním na portalu videacesky. Za reklamu ne třeba děkovat.

25.5.2011 v 19:00 | Karma: 9,17 | Přečteno: 1661x | Diskuse| Ostatní

Jan Neubert

Anti-USA Čechové aneb lidi co to nemají v hlavě ok

Demence českého národa Někteří z Vás už „zaslechli“, že jsem žil několik měsíců v USA a proto se s Vámi musím nutně podělit o můj názor na českou většinu, která má naprosto vymletý mozky od Rusů nebo co!

11.5.2011 v 21:30 | Karma: 8,41 | Přečteno: 1520x | Diskuse| Politika
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Moderní lichváři připravují o bydlení dlužníky i jejich příbuzné. Trik je snadný

18. dubna 2024

Premium Potřebujete rychle peníze, pár set tisíc korun a ta nabídka zní lákavě: do 24 hodin máte peníze na...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

Nenávist vůči Ukrajincům, segregace Romů. Amnesty International kritizuje Česko

24. dubna 2024  2:28

Ukrajinští uprchlíci se loni v Česku potýkali s nenávistnými projevy a diskriminací, pokračovala...

Místo do šrotu do opravny. Směrnice EU prodlouží záruku a zakážou „kazítka“

24. dubna 2024

Premium Do budoucna by měla být oprava rozbitých a porouchaných domácích spotřebičů jednodušší. A stejně...

Ignorovat, nebo demaskovat? Německá média řeší, jak informovat o AfD

24. dubna 2024

Premium Je to teď horké téma. Německá mainstreamová média stojí před volbou, nakolik a jakým způsobem...

Šibal z Prahy podmázl průvodčího, s Lorenovou v negližé předběhl konkurenci

24. dubna 2024

Seriál Byla teprve na začátku kariéry, ale fotografové na ni už stáli fronty. Snímek mladičké Sophie...

  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 4075x
Jsem Jan Neubert. Studuji VŠ obor IT a píší si blog Nojby.bloger.cz. Zajímám se o IT, internet, literaturu, filmy a nenásilné hry. Mám rád vyjížďky na kole.

Seznam rubrik